Serhat GÜLER/ADANA, – Adana’da, park edilmiş bir kamyonun kupa kısmında meydana gelen yangın, çevredeki vatandaşlar tarafından söndürüldü.
Yüreğir ilçesi Cumhuriyet Mahallesi’nde, öğle saatlerinde park halindeki kamyonun kupa kısmında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın başladı. Alevleri gören mahalleli hemen itfaiyeye haber verirken, yardıma koşan çevre sakinleri, su ve yangın tüpleriyle alevlere müdahale ederek yangını kontrol altına aldı. İtfaiye ekipleri olay yerine ulaşarak soğutma çalışmalarını gerçekleştirdi. Ancak kamyonun yanan kupa kısmı kullanılamaz hale geldi.
Yangının nedeni ile ilgili olarak soruşturma başlatıldı.




