Mehmet YILMAZ/ İZMİR, – İzmir’in Bayraklı bölgesinde, iki farklı grup arasında meydana gelen silahlı çatışmada 3 kişi tabanca ile yaralandı. Yaralılar, kendi başlarına hastaneye gidebildi. Olay yerine gelen polis ekipleri, 2 kişiyi gözaltına aldı.
Gecenin 01.00 sularında Refik Şevket İnce Mahallesi 2166/4 sokakta yaşanan olay, iki grup arasında başlayan bir tartışmanın ardından silahlı kavgaya dönüşmesiyle gerçekleşti. Hangi kişinin ateş ettiği bilinmeyen tabancadan çıkan mermilerin isabet ettiği C.C.A. (18), A.A. (19) ve B.K. (19) yaralandı. Silah kullanan kişiler olay yerinden kaçmayı başardı, yaralılar ise Bayraklı Şehir Hastanesi’ne kendi çabalarıyla ulaştı.
Silah seslerini fark eden çevredeki vatandaşlar durumu polise bildirdi. Olay yerinde yapılan araştırmalar akabinde 2 şüpheli yakalanarak gözaltına alındı. Şüphelilerin emniyet teşkilatındaki işlemleri devam ederken, hastaneye kaldırılan yaralıların hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi. Olayla ilgili başlatılan soruşturma ise sürmekte.
GÖRSELLİ

