Soner AYDIN/ MERSİN, – İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Mersin merkezli olarak organize suç şebekeleri ve torbacılara karşı düzenlenen operasyonda 3 bin 250 polisin yer aldığını ve 370 kişinin gözaltına alındığını bildirdi.
Mersin Emniyet Müdürlüğü’nde bilgi veren İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 4 ay süren teknik ve fiziksel izleme çalışmalarının sonucunda, Mersin’in merkez olduğu 10 ilde operasyon gerçekleştirildiğini ifade etti. “Narkokapan Mersin” adı altında gerçekleşen operasyonda 3 bin 250 polis görev aldı. Bakan Yerlikaya, “Operasyona 590 ekip, 30 özel eğitimli narkotik dedektör köpeği, 2 insansız hava aracı, 1 helikopter ve 3 drone hava destek birimi olarak katıldı. Aynı anda 403 farklı yere baskınlar gerçekleştirdik. Üç organize suç örgütü etkisiz hale getirildi ve 370 şüpheli kişi gözaltına alındı. Operasyonlar devam etmektedir” şeklinde konuştu.

