Ergin KARATAŞ / İZMİR, – Kadınlar Voleybol 1. Ligi A Grubu’nda liderlik koltuğunda oturan Endo Karşıyaka, kendi sahasında Vestel Manisa Büyükşehir Belediyespor’u 3-1 mağlup ederek 4 maçta 4 galibiyet elde etti. 1987-2011 arasında kesintisiz olarak Voleybol Sultanlar Ligi’nde mücadele eden ve bu dönemden sonra 7 kez Play-Off’a kalmasına rağmen bir türlü geri dönemeyen Kaf-Kaf, sezonun başından itibaren taraftarlarının umutlarını canlandırmayı başardı.
Karşıyaka, Sultanlar Ligi’nden ayrılmadan bu yana geçen 15. sezonunda bu yıl hem taraftarları hem de camiasıyla büyük bir birliktelik sergiliyor. Şube başkanlığı görevine devam eden Onur Güner, teknik direktör Reşat Yazıcıoğulları’nı yeniden takıma kazandırarak heyecanı artırdı. Takım, lige başlayarak ilk 4 karşılaşmasını kayıpsız geçti ve şampiyonluk mücadelesine vurguda bulundu.
ERGÜLLÜ, ÇİLEK TRANSFERİ İÇİN HAZIRLIKLARA BAŞLADI
Karşıyaka’nın sezon başlamadan önce 1.5 yıldır yürüttüğü başkanlık görevinden ayrılan İlker Ergüllü, “Zübeyde Hanım’ın Kızları” olarak bilinen kadın voleybol takımına isim sponsoru olarak destek verirken, takımın güçlenmesi için çilek transferine de hazırlık yapmaya başladı. Şube Başkanı Onur Güner ve yönetimin, geçtiğimiz yıl Göztepe ile şampiyonluk yaşayan Belçikalı smaçör Helene Rousseaux ile iletişimde olduğu ve Ergüllü’nün bu yıldız ismi takıma katma gayretinde olduğu bildirildi. Sosyal medya üzerinden Güner ve Ergüllü’nün Helene’yi takip etmeleri taraftarlar tarafından fark edilirken, şu anda Filipinler’de aktif olarak oynayan voleybolcunun aralık ayı başında Karşıyaka’nın kadrosuna katılacağı söyleniyor. 34 yaşında ve 1.88 cm boyunda olan Helene, geçen sezon Play-Off finallerinde yaşadığı sakatlık dolayısıyla şampiyonluk kupasını oturarak kutlamak zorunda kalmıştı.


